piątek, 25 listopada 2016

Wstęp



WITAJCIE!

Jestem Leokadia, mam 11 lat i chodzę do 5 klasy, a to jest mój pierwszy blog. Po nazwie możecie się domyślać, że chodzi o coś z kwadracikami... Ale o co? Otóż będę tutaj wklejać rysunki z kwadracików! Jeszcze niedawno rysowanie różnych obrazków na kartce w kratkę było bardzo sławne, ale teraz mało kto to robi, lecz ja chce aby TO POWRÓCIŁO!

W każdym nowym poście będę wklejać po trzy lub cztery rysunki, ale to zależy od aktywności z wyświetleniami danego posta :) Posty będą się pojawiały codziennie, lecz może zdarzyć się taki dzień, że posta nie będzie. Ale o tym będę już wcześniej informować ;) 

Mam nadzieje że będziecie się dobrze bawić oglądając moje rysunki i (mam taką nadzieje) je odrysowywać z uśmiechem! 

Już jutro powinien pojawić się nowy post z rysunkami!

Wasza Leo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz