sobota, 26 listopada 2016

[ 1 ] Kwadratowe Rysunki


Witajcie ponownie!

Tak jak wczoraj obiecałam, dzisiaj wklejam pierwsze Kwadratowe Rysunki. Niektóre z nich może kiedyś widzieliście w internecie, ale prawie wszystkie są moje ;) Kiedy patrze na wyświetlenia na stronce, nie mogę coraz bardziej uwierzyć *-* Prawie co minute przybywało mi nowe wyświetlenie na poście! Dziękuję bardzo za wyświetlenia, i mam nadzieje że będzie dużo komentarzy pod Kwadratowymi Rysunkami. Każdy komentarz będę czytać, i postaram się na każdy odpisywać. Postanowiłam też, że jak pojawi się dana liczba wyświetleń to od razu zabieram się za rysowanie nowych Rysunków. Jak na pierwszy raz, może ustalimy... 30 wyświetleń? Wczoraj dobiliście 36 więc to dla was chyba nie trudne ;D Ale to zależy od was. Piszcie w komentarzach propozycje na wyświetlenia, a ja wybiorę ten najbardziej popierany komentarz! 

Dobra, rozgadałam się... Oto rysuneczki! 



Oto jak możecie zauważyć Motylek. Musiałam robić go 3 razy, ponieważ za pierwszym razem mi nie wyszło, za drugim pomyliłam kolory i w końcu za trzecim wyszedł. Mam nadzieje że będziecie wyrozumiali, i ocenicie mojego Motylka :)


Diament. Kiedyś (kiedy jeszcze Kwadratowe Rysunki były bardzo sławne) taka jedna moja koleżanka, która teraz ma przezwisko "Smerf" narysowała to z internetu, a ja to od niej odrysowałam. Teraz troszkę go zmieniłam na bardziej w moim stylu, i wyszło mi takie coś :) 


I już ostatni Kwadratowy Rysunek w tym wpisie - Sowa. Pewnie widzieliście oryginalną wersję tej sowy (fioletowa z białym brzuszkiem) ale ja nie kopiuje kratka w kratkę z internetu! Namalowałam bardzo dużo kolorów tych sów, ale zielony wyszedł mi na razie najładniej. Jak będę miała czas, i ta sowa się przyjmie, zrobię osoby wpis z sowami :)


No i tyle :p Podczas rysowania wpadłam jeszcze na pomysł, aby zrobić dedykacje dla niektórych osób, ale to zależy jak blog się przyjmie. 
Do zobaczenia w następnym wpisie! 

Wasza Leo


2 komentarze:

  1. Superowe������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Właśnie rysuje kolejną część, więc za max 2 godziny proszę spodziewać się kolejnego wpisu :)

      Usuń